Confusion never stops... ever..

Ständigt förrvirrad. Alltid är det något. Är det inte kärleken så är det familjen eller skolan eller något annat.. Aldrig tar det slut. Ever!

Vad som för tillfället gör mig förvirrad är Lost (det minsta av förvirringsproblemen men dock ändå ett problem...) Så jäkla spännande, eller nä, för det är sjukt segt. Men ändå kan jag inte låta bli att titta. Dessutom, måste jag ju veta vad som händer. Kruxet är bara att jag för tillfället fattar nada!

Annars då? Jo, extremt lång och seg dag. Sen ridning i regnet.. Segt det också..
Nä, imorgon blir en bättre dag. Börjar med idrott 10.15 sen slutar vi efter det och så ska vi in till stan o kolla Viktor&Rolf-kollektionen på HM. To bad att jag inte har några pengar bara... Någon som har något tips ett snyggt plagg man kan investera i i alla fall? ;)


Kommentarer
Postat av: Vicky

You're crazy, confused...but sweet! Just like me! vi är en egen kategori av människor

2006-11-08 @ 22:49:16
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: pills

naaw missy confused:P haha jo tack är själv förvirrad hela tiden så jag vet hur det känns! keep it shibby gurl!

2006-11-09 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0