Mysdag

Vilken mysdag det har varit idag. Riktigt härligt! Har sprungit runt i min pyamas hela dagen, dock bytt om nu, men fortfarande myskläder. Tajts, långt vitt linne, svarta benvärmare och den gråa skoltröjan. Har  sysselsatt mig med läsning, tv och bullätning idag. Såg några avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Sjukt kul! Men jag måste säga, det var faktiskt bättre när man var liten.. Men fortfarande ger det en härlig mys- och julkänsla :)
Ikväll ska jag iväg med Alle och Sofia till pizzerian, sen ska vi möta upp Erik och sen blir det filmkväll. Ska se Rent. Musikalfilm. Vet inte riktigt vad den handlar om, men andra som har sett den säger att den är jättebra  och jag har några låtar från den och dom är underbara. Bådar gott med andra ord!
Anyway, nu ska jag gå och se om jag hitta på något roligt att göra innan jag ska sticka. Behöver måla naglarna och byta lakan i sängen.. Jag borde göra något vettigt.. Orkar jag? Nääää :)

Kommentarer
Postat av: pills

hej gumman! tack=) skönt att någon vet hur det känns...ofcourse vi ska alltid kunna prata med varandra. Hoppas att du har det mysigt ikväll så hörs vi imorgon! puss love u 2!

2006-11-18 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0