Vanlig tisdag

Det har varit en bra dag idag, i alla fall om man bortser från att jag försov mig i 40 minuter och att jag för tillfället sitter och skriver ett extremt jättetråkigt historiearbete om medeltidens centralisering. Men i skolan hade vi i alla fall trevligt, dagen flöt på och det blev många skratt. Nu är det snart dags för bandy och jag ska springa av mig alla mina aggressioner. Har en del upptäckte jag nyss...

Och oj, vad det börjar blir mörkt nu. Klockan är bara sex och nästan kolmörkt redan. Riktigt höstväder idag också. Regn och blåst. En sån dag när man bara ska krypa ner framför tv:n med en filt och te. Synd bara att jag tvingas tillbringa mina dagar framför datorn denna veckan. Dumma historia! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0