Panik

Det är så sjukt typiskt. Även om jag hade bestämt mig för att vara effektiv idag, och har varit det dessutom,  hinner jag inte med vad jag ska. För tillfället har jag panik! Jag har inte börjat skriva på mitt arbete som ska vara inne om mindre än en vecka. Jag har inte börjat skriva på min franskredovisning som ska redovisas om mindre än en vecka. Jag har inte börjat plugga på engelskprovet som är om en vecka. Och inte nog med det, utan efter lovet är det dags för nationellt prov i matte. Jag är körd. Ärlig talat... Åååh, jag orkar inte mer. Dessutom fick vi se vårt nya schema för period tre idag. Återigen slutar vi halv fyra på fredagar. Hur kan man göra så? Jag vill inte gå i skolan längre! 

Kommentarer
Postat av: pills

naaw gummsi! jag vet hur det känns...been there, done that. men vi ska nog klara det om vi stöttar varandra! peace out

2007-02-08 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0