Spydde jag på någon?

Haha, det var nog huvudrepliken i "Linas kvällsbok" som vi såg ikväll. Puh, vilken film. Massa spyor och massa pinsamma händelser. Hade det inte varit för att vi satt på en bio hade jag nog inte klarat av att se mer.. Jag tyckte så synd om tjejen! Men ja, det är ju en film att se om man vill ha sig några härliga skratt. Dock inte den bästa jag har sett...

Anyway, mycket trevlig onsdag! Knappt någon skola alls... Började dagen med en timmes salsalektion. 1,2,3,bom,5,6,7,bom. Sen hade vi lite halvt lektion ( "jobbade" med arbeten) fram till klockan två, och sen visades det film. Pulp Fiction. Sen stack ju då jag och Vicky och Pilla in till stan för lite shopping, mat och bio. Med mig hem i shoppingkassarna fick jag en grå t-shirt och en svart luvtröja som jag misstänker kommer användas flitigt. Nu saknar jag bara en svart kofta. Kruxet är pengarna.. Dom bara försvinner. Varför är det så? Humhumhum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0