Vad ska jag tycka?

måne


Jag är inte riktigt säker på vad jag tycker om allt som händer i mitt liv just nu. Antingen tycker jag att det är komplicerat eller så tycker jag att det är bra... Jag har inte riktigt bestämt mig än. Mycket av allt som händer är bra, men samtidigt komplicerat. Alltså: bra saker som är komplicerade.
Mitt humör går upp och ner. Igår hade jag panikångest och höll på att börja gråta innan bandyn. I morse ville jag bara lägga kudden över huvudet och aldrig ta bort den igen. Under dagen har jag både varit glad och sur. Upp och ner som en berg -och dalbana. Nu däremot ,är jag megaglad! Shakade loss till Let´s Dance med salsastegen jag lärde mig i onsdags och sen har jag nog fått en liten sockerkick av all glass och allt godis också! Dock, känner jag på mig att mitt humör kommer vara till typ.. imorgon bitti. Då är det åter dags för plugg, och ångesten kommer komma farande som en orkan. Ja som sagt, jag vet inte vad jag ska tycka. Är jag glad? Är jag ledsen? Eller är jag kanske sur? Ärligt talat vet jag inte. Det är komplicerat! Eller är det kanske bra? Ja, jag vet då inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0