Dumma, dumma, dumma

Dumma, dumma, dumma historia! Jag fattar typ iiiiingenting. Jag tror jag ger upp för idag. I need help!

Vilket väder vi fick idag förresten. Himlen bara öppnade sig och ner kom det mängder med hagel och regn. Dumma, dumma, dumma vinter! Jag vill ha sommar och varmt. Jag kan i alla fall sträcka mig till vår...
Det ska ju bli kallt  veckan dessutom, så det skulle inte förvåna mig om det till och med dyker upp lite snö. Blä, jag orkar inte snö. Den snö jag kommer få under veckan i Italien kommer räcka gott och väl för mig.
Nä, nu ska jag se om jag kan skriva in några av historiefrågorna på datorn, så kan jag vara nöjd med att jag har gjort något i alla fall, och sen ska jag hitta något att få i magen innan bandymatchen. See ya people!

Kommentarer
Postat av: victoriaaa

good! så tänkte jag också! Mat går framför historia...och ett bad och film och allt faktiskt. Känns som om jag kommer få sitta imorrn kväll :( Jag HAAAAATAAAAAAR historia... och vår..hrm..lärare

2007-01-21 @ 16:12:14
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0