Film, blåa händer och tårta

Sitter i soffan hemma hos pappa och kollar på Sleepy Hollow med hunden som sällskap för tillfället. Fick nyss frågan om jag vågar se den filmen helt ensam och sen sova. Svaret på den frågan blir att jag inte vet. Vi får helt enkelt se, haha.
Anyway, det har varit en trevlig kväll! Restaurang som sagt. Jättegod mat och mätt som tusan är jag nu... Blev ju inte bättre av att vi stack hem hit efteråt för att äta tårta. Den var GOD! och jag åt jättemycket... vilket innebär att mitt nyårslöfte om att vara nyttig inte har gått så bra. Aja, det är fortfarande lov. Får ta tag i mitt liv efter lovet helt enkelt... Haha, sen höll Sofia på att dö också. Mitt i tårtätandet blev hennes hand blå. Efter ett tag drabbades Olivia och Julia också av sjukdomen.Tog ett tag innan vi kom fram till att det inte var något fel på dom utan att det bara var Sofias jeans som hade färgat av sig.. Hehe, det var kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0