Finally!

Puh, äntligen färdig med den dumma historian. Sen om det blev så värst bra vet jag ju inte, men jag flummade på och det brukar vår lärare gilla så...
Under tiden som jag har suttit här framför datorn idag har jag funderat på lite allt möjligt. Till exempel har jag klurat ut några bra saker med att det har kommit snö.

1. Jag kan använda mina nya Curling-dojor och slipper frysa om fötterna.
2. Naturen blir väldigt fin!
3. Det tar längre tid att komma till skolan på morgnarna. Varje minut man slipper är underbar!
4. Det blir lite extra mysigt att krypa ner med en kopp te i soffan när man kommer hem från skolan.
5. Hmm.. ja, där tog det nog slut...


Och! Äntligen! Vi har preliminärbokat sommarsemster. Det kommer bli av! Shit vad jag längtar. Grekland, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0