Igår

Sjukt seg dag i skolan igår. Eller, egentligen hade vi ganska kul. Lekte typ på både engelskan och europakunskapen men sista lektionen, matte från kvart i tre till kvart i fyra är seeeeeeeeeg. Anyway, kom hem och skulle till stallet. Hade inte alls lust med tanke på vädret, men iväg kom jag och det gick faktiskt riktigt bra att rida, trots en extremt blöt paddock, regn och blåst. Efter stallet stack vi iväg och kollade på A-lagets bandymatch. Dom vann för övrigt. Yey! Sen va vi hemma hos Jonas och badade i hans tunna. Det var jättemysigt. Typ 39 grader i vattnet. Blev lite trångt med sju personer, men det gick! Dessutom sjukt trevligt att det bara var folk från gamla klassen i nian med. Får göra om det snart igen tycker jag, och helst ska det vara snö då ju. Isåfall enda anledningen till att jag vill ha snö nu, haha.

Och idag:
Gick upp ganska tidigt för att rida. Stranden va bred som en hel motorväg. Det gick att galoppera hur långt som helst typ. Sjukt härligt!
Sen fick jag stressa iväg till bandymatchen. Där var sminkningen och omklädningen av vår tränare i full gång. På grund av ett vad fick vi klä ut honom till tjej. Han blev extremt snygg, haha! Matchen slutade 2-2 mot serieledarna, så vi är grymt nöjda. Riktigt kul match.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0