Seg söndag

När man är lite såhär bakis och skakis är det inte alls kul att sätta sig med läxböckerna. Har gjort lite småläxor, men provpluggande är inte ett dugg kul. Speciellt inte natur. Celldelingar, DNA, kromosomer och allt vad det är. Sjukt svårt att få saker att fastna idag.

Men igår hade vi kul i alla fall. Kvällen började med grekisk afton. Oj, vad vi åt... Mums, det var gott!  Grekland och sommarlängtan gjorde sig allt mer påmind. Sen stack jag vidare hem till Sofia där det hölls födelsedagsparty för henne och Mattias. Hade jättekul! Massa folk, massa dans, massa skratt, massa prat. Även om jag hade velat stanna en stund till, drog jag mig hemmåt vid fyra. Kroppen tyckte att det var dags... Men tydligen hade folk stannat till halv sex, så det tyder ju på en lyckad kväll i alla fall!
Bilder kommer så snart jag har fått dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0