Sibylla Victoralia analyserar

Igår fick jag en analys av Sibylla Victoralia. Och det var mig hon analyserade. Såhär blev resultatet: 

  1.  Jag blir arg när jag inte får som jag vill. - Japp, för det blir jag!
  2. Jag tvekar ofta när jag står inför ett val. - Sant, sant...
  3. Jag låtsas att jag äter bra, men i sjävla verket slinker det ner ett och annat... - Ooooops, märks det?
  4. Jag faller, precis som många andra, för fel killar. - Grrrr...
  5. Jag gillar mörka, lite exotiska killar som kan ta mig från vardagen. - Japp, stämmer!
  6. Min klädstil vajar lite från den lite mer klassiska, kvinnliga looken men i bakhuvudet finns ändå den sportiga looken kvar. - Ja, jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag gillar bäst än, hehe.
  7. Jag försöker med klackar för att övervinna min gympaskohjärna. - För tillfället älskar jag klackar. Så det så!
  8. Den rätta kommer jag inte träffa förrän jag är mentalt beredd på det. Jag måste vara stark för att kunna älska. Han komer smyga sig in i mitt liv och jag kommer inte märka honom förrän han har tagit över hela min värld. Då kommer jag äntligen se vem det egentligen är som tar my breathe away. Från att vara kompisar kommer vi bygga upp en stark relation, om jag själv har blivit tillräckligt stark inombords. - Mmm, det låter ju bra. Men, var är du? ;)

P.S. Sibylla Victoralia är egentligen min kära polare Vicky. Inte visste jag att hon kunde så mycket om mig ;)



sibylla/vicky 
Detta är dock inte den riktiga Vicky. Men nog är det likt!

Kommentarer
Postat av: din egna lilla sibylla

jadu var är drömprinsen nu då? Det är upp till dig att hålla ögonen öppna och leta på ställen du minst kan tänka dig. Kanske finns han i din understa byrålåda? :P

2007-01-11 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0