Sova?

Ojojoj.. really should sleep. Men det är svårt när man inte är trött... Fast jag borde vara trött. Har varit igång hela dagen. Red i morse. Mycket trevligt om man bortser från vädret och en något tjurig häst. Sen blev det stan en stund med Pilla. Usch, mitt shoppingsug är helt borta. Orkar inte. Tanken på att jag först måste klä av mig allt jag har på mig, för att kunna prova något som förmodligen inte ens passar och sen sätta på mig alla mina kläder igen, är jobbig! Därför blev det bara en sjal idag.. Dock lite avunsjuk på Pillas nya väska. Väldans fin :) Efter stan var det bara att byta om till bandykläder direkt och slänga sig på cykeln. Fysträning blev det. Igen... Stackars, stackars min kropp. Den gör oooooooont!
Nu ikväll har jag träffat Alle, Ellinor, Sofia, Jonas och Jusse (Jusse, nu nämner jag dig, haha!) Film och massa skratt! Mysig kväll! Aja, kanske borde sova nu ändå då? Mmmm, det borde jag! God natt!

Kommentarer
Postat av: pilla

tihi fast du har oxo en väldigt väldigt snygg grön väska=) Grön is the new pink:P puss

2007-01-05 @ 14:56:12
Postat av: josefina

Yeeeeeees elin nämnde mig!! woho! jag har föresten tappat bort lappen. men om jag inte gjort det skulle det inte vara jag. Men jag kom i håg det gjorde jag!!! måste fortsätta läsa nu har mycket at catcha upp!!!

2007-01-06 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0