Here comes the sun

Det vackra vårvädret får mig verkligen att längta ut. Det finns inget värre än att sitta inne på lektion eller med plugg när solen skiner utanför. Men samtidigt blir det lättare att utföra alla dessa jobbiga saker när det är fint väder. Jag blir så glad och pigg att ingenting känns omöjligt. Dagens sollängtan resulterade i en springtur och en promenad ner till stallet. Dock finns det även några besvikelser idag. Min smoothie som jag har längtat efter hela dagen, blev inte alls lika god som jag hade hoppats. Och inte nog med det, under mitt telefonsamtal med Pernilla lyckades jag dessutom välta ut hälften av den. Grrrr... En annan liten besvikelse är att jag inte har hunnit plugga så mycket som jag hade velat. Hm, kanske dags att sätta igång nu då? Jaaa, men först ska jag bjuda på lite härliga solbilder.

       




Dagens vårlåt:
The Coral - Dreaming of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0