Oh fuck it. I´m gonna have a party!

Dagen har sett ut ungefär såhär: Vaknade ganska tidigt av att solen sken. Väldigt trevligt, även om jag hade velat sova längre... Gick i alla fall upp och stack iväg till stallet. Stackars lilla Bananen har fortfarande ont i benet...
När jag kom hem igen var det dags att sätta igång med städning inför släktkalaset som ska hållas imorgon. Nu är ovanvåningen skinande ren, så det så.
Efter lunch drog mamma och jag in till Malmö för att gå och kolla på Appassionata. Det var kul. Dock lite mycket "cirkus" och människor. Skulle varit mer häst. Det var ju ändå en hästshow liksom. Jag bryr mig inte riktigt om en cowboy som slänger lasso hit och dit...Anyway, hem bar det sen i alla fall. Åt kvällsmat och nu sitter jag här. 
Intressant att veta va?!

Dagens gärning: Jag vattnade mina blommor. Tyckte dom började se lite hängiga ut, dvs bruna.. Jag lider med dom blommorna som ska bo med mig när jag flyttar hemifrån!
Dagens händelse: Ja, det var nog Appassionata. Något annat spännande har det inte hänt idag.
Dagens vårtecken: Visserligen gårdagens, men den får vara med idag ändå. Har sett årets första humla!
Dagens härliga: Sol, sol, sol och vaaaaarmt. Äntligen vår!
Dagens låt: Nada Surf - Blankest Year  "Oh fuck it. I´m gonna have a party!"
Dagens mums: Kladdekakssmet. Yummie!
 

Kommentarer
Postat av: aaalle

ÅÅÅH jag älskar den låten, det är så VÅRIG :D

2007-03-26 @ 19:40:38
Postat av: Cecilia

Trist att det inte var mer häst ju...sjukt trist o se en cowboy slänga lasso ju....men var de duktiga o fina hästarna annars när de var med....:P

2007-03-27 @ 13:27:11
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0