På väg mot höst

Jag och barn går verkligen inte ihop. Det är nästan sorligt. Hälsade på lillkusinen idag och det började med att hon bara stirrade på mig och sen är jag försökte prata med henne började hon gråta. Kul... Känner mig verkligen omtyckt då :p Så jag hoppas verkligen att jag ska lyckas bättre om jag någon gång får egna barn. Men när det blir så här kan jag ju tala om att jag är skeptisk. Kanske bäst att hålla sig undan och satsa på hästar och hundar. Dom förstår jag mig i alla fall på :p


Hjälp vad det blåser ute. Har varit riktigt höstväder de senaste dagarna. Har bestämt mig för att ha mina bruna boots på mig imorgon. Provade dom igår, och blev jättesugen på att använda dom. Så nu har jag med andra ord gett upp sommaren. Bara att börja förbereda sig för tjocka koftor, te, filmkvällar och regn. Men det ska faktiskt bli mysigt, så jag ser fram emot det lite :) Man behöver nog alla sorters väder, och i och för sig har vi ju inte direkt fått någon sommar men just därför har jag gett upp. Nä, framöver är det höstmys som gäller :)

Kommentarer
Postat av: lillepille

håller helt med dig ellepelle! det ska faktiskt bli lite mysigt med höst nu:) ses imorgon pussy

2007-09-02 @ 21:31:47
Postat av: Oskar

Haha det där med barn, det bara är så ibland de bara vill inte vara snälla, men du får hoppas samma som jag, att ens egna (våra ;P kanske) är mkt mkt mkt trevligare än alla andras, och självklart är de ju iaf inte rädda för sina föräldrar.

2007-09-04 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0