19 år idag

Yes, idag är det den 15e december och jag fyller 19. Det blir dock inget festande för det har jag knappt tid för. Igår hade vi däremot släktkalas och med tanke på detta måste jag skryta lite med mammas och mina fina tårtor.


En Elins-special och en obligatorisk prinsesstårta. Visst är min kära mor duktig på att göra rosor? :)

Massa fina presenter har jag fått både igår och idag. Bland annat en jacka, en plattång, ett smyckeskåp och ett par mys-tofflor. Men jag längtar till julen, för då ska jag själv ge bort en massa presenter. Och det är verkligen superkul att ge bort något som man verkligen är nöjd med. Imorgon blir det en tur in till stan för att införskaffa det sista.

Nä, nu ska jag återvända till mina mint-choklad kolor som jag fick för mig att jag skulle baka. Men tyvärr, redan nu halvvägs in i processen, känner jag att det inte blir det minsta lyckat faktiskt, haha. Men det är väl typiskt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0