Lusselördag

Idag har jag haft en riktig bakislördag. Bara en massa slapp framför tvn och även en promenad. Tvingades städa lite också eftersom det blir kalas här imorgon. För på måndag fyller jag 19, så imorgon bjuder vi alltså släkten på chili con carne och tårta.

Gårkvällen var jättekul! Det är så intressant att träffa alla arbetskamrater utanför jobbet, och umgås med dem på ett mer privat plan. Det blev en massa mat, en massa dricka och en massa dans. Nu är det nästan lite sorgligt att jag bara har två dagar kvar att jobba. Insåg att jag ju kommer sakna alla jättemycket... Men men, jag kommer förmodligen och förhoppningsvis tillbaka inom en snart framtid.
Jag har verkligen lärt mig mycket de senaste månaderna. Jag har lärt mig hur arbetslivet fungerar och jag är glad över den upplevelsen. Mitt självförtroende har definitivt förbättrats, och jag har insett att jag klarar av mer än vad jag tror. Så ja, jag kommer sakna företaget, men nu börjar något nytt, för vet ni vad? JAG HAR KOMMIT IN I LUND!


Kommentarer
Postat av: cecy

mysigt me kalas idag ju=) ja har en present till dig så ja kommer antingen idag över om det går eller imon..=) Grattis!!! att du kom in i lund så roligt. glad för din skull.

2008-12-14 @ 11:53:00
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/
Postat av: isa

Mysig blogg du har:)



Gå gärna in på min och svara på en fråga om Mamma Mia filmen!

2008-12-15 @ 15:07:48
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0