Hello

Hej igen. Long time no see.
Solen tar mycket av min tid nu och datorn allt mindre. Men jag hoppas att ni som läser fortsätter att kika in då och då, för ibland kommer det ju ett inlägg eller två :)

Vår helg har varit supermysig. Det blev en spontan tur till Skånes djurpark tillsammans med Kalmar nation och deras utbytestudenter i lördags. På kvällen blev det ett spontant besök på bion. Såg The Reader, som jag tyckte var väldigt bra och sevärd, men mitt sällskap höll inte riktigt med. Men jag tycker ni ska lita på mig. Det är en film som lämnar mycket tankar. Så se den :)

Söndagen tillbringades till största del på motorcykeln och på kvällen så blev det ett Funk-pass.

Tyvärr börjar jag få ont i halsen. Jag som har kommit in i värsta träningsperioden. Hoppas att det går över fort, fort fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0