Freeeedag

Fredag idag då. Jag ska snart ner på stan och gå på hälsningsgille. Förmodligen ska jag alltså bestämma mig för vilken nation det blir. Lyckades aldrig bestämma mig för detta i onsdags. Jag lyckades för övrigt inte med så många av mina mål den dagen. Det var bara pluggandet jag faktiskt lyckades göra. Menmen.. Nu ska jag gå och diska lite och sen börja dra mig neråt. Ska träffa två trevliga tjejer från kursen också:)

Ikväll får vi se vad som händer. Hade varit kul att hitta på något. Även om det är mysigt att sitta hemma och kolla på Let´s dance och kränga massa godis, är det kul att komma ut och träffa lite folk också.

Imorgon drar jag och Oskar ner till Falsterbo. Ska bli himla mysigt att träffa familjen, katterna och hunden igen. Men jag kommer nog sakna Fiolvägen lite. Börjar trivas riktigt bra här :)

Nä, diska var det....

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0