Måndag

Fortfarande sjuk, men nu, en ipren senare, mår jag helt okej. Har legat och latat mig i soffan hela dagen. Gått från iskall till svettig, ont i ryggen, ont i huvudet. I matväg har jag lyckats få i mig lite makaroner med ketchup.
Igår skrev jag att jag alltid lyckas bli sjuk vid fel tillfälle, men det slog mig idag att jag hellre är sjuk nu än till helgen då det vankas flytt eller nästa vecka när jag börjar plugga. Man får vara glad för det lilla...


För övrigt vill jag gärna att det ska bli vår snart. Jag längtar efter att få använda mina converse och min tunna jacka. Slippa mössa och vantar.







Titta vad härligt med sol, strand och färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0