Mysdag!

Idag har jag haft världens mysigaste dag. Började morgonen med en promenad, och tog sedan en lång härlig frukost. Vid lunch cyklade jag ner till stan och mötte upp Malin. Vi tog oss till fiket "Gräddhyllan" och blev kvar där i några timmar. Efter det cyklade vi upp hit till lägenheten och lagade tillsammans med Oskar en mumsig middag bestående av klyftpotatis, kotletter och bearnaisesås. Som sagt, mums!
Nu sitter jag här och smaskar på det sista av inflyttningspresenten. En jättestor godispåse. (Usch, fy på mig vad onyttig jag har blivit!) För övrigt längtar jag till imorgon kväll. Då kommer vår TV-bänk. Sista biten i pusslet. Ska bli skönt att äntligen få lite ordning här.

Just nu är jag på lite dåligt humör. Kommer dock inte ihåg hur det började, men det blev inte bättre av att jag gjorde världens vurpa här på golvet innan. Det var halt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0