Onsdag och fortfarande sjuk

Jag är lite arg faktiskt. Skrev ett inlägg igår, och det har fortfarande inte postats. Inte för att det var något speciellt vettigt inlägg, men ändå...
Sen är jag lite arg på min sjukdom också. Idag har jag inte lika mycket feber, men istället har jag blivit grymt förkyld. Skulle ha kört till Lund i eftermiddag men jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra. Är lite orolig över att köra bil när jag inte mår helt okej. Det är tydligen många som är sjuka nu, så det är väl någon sorts influensa som går. Och det brukar ju sitta i några dagar tyvärr. Men jag vill ju till min pojkvän... Jag vill kramas och bli ompysslad.


Vet ni vad jag har hört de senaste morgnarna förresten? Fågelsång! Fåglarna har börjat sjunga på morgnarna. Våren är påväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0