På plats i Lund

Nu är vi i full gång med att bo in oss i vår nya lilla lägenhet i Lund. Jag har mest pekat och dirigerat från sängen eller soffan, eftersom febern inte har velat ge med sig förrän idag. Nu är det bara förkylning och jädrans massa ont i halsen kvar.
Än är vår lilla lägenhet full med lådor, men jag ser framför hur fint det kommer bli. Vi har en jättemysig utsikt mot en liten sjö/damm/pöl där folk har varit ute och åkt skridskor hela helgen. På andra håller är det fortfarande byggarbetsplats, men det står vi ut med :)

Idag har vi inhandlat en dammsugare, och den är supersöt! En grå liten sak. Jag kommer älska att dammsuga hädanefter. Och en sak till har jag lärt mig älska. Klaffbord. Så jäkla smidiga!

Nä, nu ska jag gå och joina min pojkvän i sängen. Vi är båda lite småkrassliga och behöver sova. Imorgon kommer fader på besök och vi ska även försöka cykla en runda, och se så att jag hittar dit jag ska på måndag. Då är det dags för plugg... Huh, läskigt.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0