uppdatering av veckan

Jag vet, har inte uppdaterat på jättelänge! förlåt, förlåt, förlåt! Har haft väldans mycket att göra så jag har helt enkelt inte haft tid.
Så vad har jag gjort i veckan då? Jo, i tisdags var vi iväg med skollaget på turnering i Ängelholm. Åkte ur tyvärr... Vann en match och förlorade två. Väldigt tråkigt, för nu blir det inte mer spel med skollaget förrän nästa år, hehe. Sen i onsdags efter skolan red jag, och efter det degade jag ihop framför tv:n. Sjukt trött. Såg på Bonde söker fru och Lost. Oooch sen igår, torsdag, så chillade jag bara efter skolan. Pluggade lite och tränade på kvällen. Just det, spinning på idrotten på morgonen också. Hehe, det var lite smått jobbigt om man säger så. Men faktiskt, ingen träningsvärk idag. Skönt! Och idag då? Jo, megalång dag. Kvart över åtta till kvart i fyra. På en FREDAG! Katastrof helt  enkelt. Men dagen blev inte så hemsk faktiskt. Inte gjort så mycket viktigt och vi skrattade oss igenom dom två sista lektionerna så det var nice. Dessutom fick vi sluta en timme tidigare :) Nu ska jag snart iväg och rida och ikväll blir det myskväll med idolfinal och film. Yeah, go markus!  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0