Dans, kusin, jobb och snö

Det hände mycket igår. Jobbade hos mamma under dagen, första snön kom, jag fick en liten kusin och Pilla och jag shakade loss på hipp.
Jobbet hos mamma gick bra, trots att det var drygt. Sorterade papper hela dagen.. Måste säga att till och med hjärtanen var roligare... Men nu är jag i alla fall lite rikare än jag var innan, vilket innebär att jag har pengar till alla resor jag ska göra! ( okeej, alla och alla....två ) Sen kom ju då första snön också. Fy fan, bara på några dagar har det plötsligt blivit vinter. Askallt! Dags att plocka fram vinterjackan. Visserligen ganska mysigt. Älskar min nya jacka!
På kvällen hade jag och Pilla otroligt kul på Hipp! Träffades först hemma hos Pernilla och sen tog vi bussen in till stan. Mycket dans och mycket trevliga människor =)
Vi underhöll oss också med Pernillas dator och tog otroligt snygga före och efterbilder... Haha


 Heta, eller hur?!



Igår fick vi även tillökning i släkten. Under morgonen föddes en liten flicka, min nya kusin! Wiiiie =)


Kommentarer
Postat av: vicky

aaadu! ni är heta ;) to bad man inte kunde vara med, ni får berätta allt sen...see ya!

2006-11-03 @ 00:14:15
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0