Lördagkväll

Sitter för tillfället och chillar framför tv:n hemma hos pappa. Riktigt trött idag.. Inte sovit så bra i natt. Blev ju ganska sent igår även om vi aldrig var ute. Dessutom var det första natten jag sov i pappas nya lägenhet och eftersom jag aldrig sover bra på nya ställen vaknade jag tjugo över åtta, vilket innebär sex timmars sömn. Har spelat match idag också, men vi förlorade. As usual.. Vi börjar bli vana nu, hehe.

Exakt 20 dagar till min födelsedag nu. Inte mycket kvar alltså. Har börjat fundera lite på vad jag önskar mig. Men det är svårt. Vet i alla fall att jag vill ha en ny mobil med bra kamera så jag kan börja fånga lite händelser på bild och spaca upp bloggen litta också! Sen vill jag ha kläder i massor, resepengar, ny bandyklubba och lite sånt. Och just det, den gröna Friis-väskan.. Jag tyckte om den!
Näää nu ska jag koncentrera mig på tv:n lite.. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0