Promenad

Det var en härlig promenad jag fick innan. Var ute i nästan en timme. Det var riktigt, riktigt skönt! Visserligen kallt, men hade packat in mig i dunjacka, stor, mysig halsduk och vantar. Sen hade jag en extremt snygg reflexväst också. Hehe, jag såg nog inte alltför het ut. Kanske tur att det var mörkt... Blev i alla fall helt uppiggad! Gick tillslut och sjöng med i låtarna från ipoden också.. Och med tanke på att folk brukar kolla lite konstigt på mig, rynka näsan och säga " elin, snälla, var tyst! " när jag sjunger så tycker jag lite synd om dom som hörde mig. Har pluggat väldigt effektivt nu ikväll också, och jag är inte ett dugg trött. Promenader är värsta terapin. Jag ska helt enkelt börja promenera oftare!

Kvällens låt: Coldplay  - Yellow

                                                                                            

Promenadbilder från i somras

Kommentarer
Postat av: Vicky

hihi mina röda fina tånaglar =)

2006-11-22 @ 18:17:33
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0