Ba ba bababa um baba um ba

Faaan vad segt det är att komma igång med att plugga... "jag ska bara, o sen ska jag bara.." Till och med städa är mer lockande än att sätta sig med naturkunskapsboken och läsa om syror och alkoholer och annat shit. Hade företagsekonomiprov idag, och nu hem och plugga till nästa. ORKA!
Nu har jag i alla fall precis varit ute på en promenix med vovven i solskenet. Riktigt härligt väder!Det gör mig glad:)  Resten av dagen består av innebandy och plugg. Har ju nämligen två prov till innan denna veckan är slut...

Igår såg vi film om projektet "don´t drink and drive" i skolan. Så riktigt jävla hemskt. Fick höra tre personers berättälser, som råkat ut för eller själva kört rattfulla. Tänk att köra ihjäl sin kompis, eller säga hej då till sin dotter som ska iväg på fest och inte veta om att det är sista gången man ser henne. Jag kan inte förstå hur man klarar av att leva efter att man har förlorat någon som man älskar. Tydligen tar man sig igenom det, men det måste vara så jäkla svårt. Jag berundrar verkligen dom som gör det!
och det här med att köra onykter.. please don´t...

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0