Hola!

Det har varit en bra dag idag. Började med naturprov i morse som jag tror gick helt okej. Sen företagsekonomi, dock lite segt.. Dagdrömde mest, men det var trevligt det också :D Efter lunch var det spanska, och spanska är kul! Efter spanskan var det dags för matte och jag tror alla var nååågot nervösa eftersom vi skulle få tillbaka våra prov. MEN! Jag fick vg, wohohohohohoooo! Det förgyllde min dag!
Onsdagar brukar vara långa och sega, men idag gick det bra. Mindre deppigt och mer glatt!
Efter skolan var jag i stallet hos min lilla Banan, och nu har jag pluggat inför spanskprovet imorgon. Men nu har jag Lost-paus. Så jeeeeekla spännande!

See ya soon on the moon


Dagens: Pernilla precis innan hennes penna går sönder och flyger åt alla håll.
 - Alltså, man märker att detta är sån lågpris vara. Den har liksom ingen riktigt stad...ga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0