LOV!

Finally Nu är det äntligen lov. Ska bli så skönt att bara kunna göra vad jag vill och slippa plugga. Eller okej, pluggandet slipper jag inte riktigt, men nästan. I vilket fall som helst kan jag i alla fall sova hur länge jag vill, och det är nice!
Igår firade jag, Alle och Vicky lovet hemma hos Alle. Först Idol. Marcus äger för övrigt. Lätt bäst! Sedan krängde vi glass och fruktsallad och massa annat gott innan vi satte på The Omen. SJUKT läskig! Tårarna rann efter bara några minuter (jag gråter alltid till skräckfilmer :p) och vi låg ihopklämda alla tre i soffan och gömde oss bakom kuddar och filtar. Blev väldans varmt :p Visserligen gråter jag när jag kollar på skräckfilm, men jag brukar faktiskt aldrig skrika. Det gjorde jag igår.. Eller det gjorde vi alla tre.. Med andra ord, mycket läskig film! Men det var en bra början på lovet. Vi hade jättekul!

Lovplanering

Söndag:
Promenad i höstvädret med min ipod. Längesen nu...
               Skriva färdigt historiearbetet..Grrrrrrrr.....
Måndag: Jobba och tjäna pengar så att jag kan åka med Pilla och Vicky till London i november!
                 Mff-match, sista matchen så nu ska jag dit och heja :D
Tisdag: Jobba ännu mer och bli rik :D
               Innebandyträning
Onsdag: Jobba, jobba, jobba...
                 Party, Party! Yes, äntligen dags för dans! Pilla och jag ska på Hipp!
Torsdag: Rida en tur på Bananisen
                  Innebandyträning
Fredag: Rida igen
Sen tog planeringen slut.. Ska nog satsa på att bara dega framför tv:n resten av tiden jag har över..


Ikväll ska jag äntligen få träffa Julia som kommer hem från Bryssel under lovet. Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0