Pannkakor vs. bakpotatis

Just nu sitter jag i skolans bibliotek och har precis gjort nästa veckans ekonomiläxa. Känner mig ganska duktigt faktiskt. Vi har jättelång håltimme innan naturkunskapen och jag har inget att göra, därför hamnade jag här. Oj, shit vad jag är hungrig.. Valet står idag mellan bakpotatis med räkröra eller potatis och purjulöksoppa med pannkakor. Det lutar åt pannkakor och sallad faktiskt. Soppan är inte god och bakpotatis börjar man tröttna på.
Äntligen helg nu snart i alla fall. Planerna består av övningsörning, Grease-musikal, skriva historiarbete.. kanske.. och köpa skor!
 Nä, kanske borde gå och göra något vettigt. Typ ta reda på vad vi egentligen ska skriva i vårt historiearbete som ska vara inne om en vecka. Det enda jag vet är att jag ska skriva om varför decentralisationen blev mer centraliserad. Hmm.. vad som blev centraliserat och varför har jag iiiiiiiingen aning om. Jaja.. ooh, snart lunch! Yes!

Kommentarer
Postat av: Vicky

jag tror jag kommenterade fel inlägg innan....vi borde i alla fall tagit pannkakor, sjukt mkt godare =)

2006-10-21 @ 18:03:27
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0