Sista lovdagen

Så har det tillbringats ännu en dag på stan. Åkte in tillsammans med Sofia och Alle och fick shoppat precis vad jag behövde. Jeans, tajts, örhängen och ett halsband. Tajtsen och jeansen från H&M och det andra från Indiska. Tyckte det var mycket duktigt av mig att handla jeans på H&M eftersom dom är så billiga där. Det gjorde att det inte blev en speciellt dyr dag. Dock var vi alldeles för snåla för att äta lunch i stan. Istället tog vi bussen hem och sen bjöd Sofia på mumsiga frallor. Slog oss ner med våra mackor och te i soffan och satte på Sunes sommar. Den är otroligt kul!

Bästa repliken är av Rudolf: Förr var jag 2 meter lång, men nu är jag normallång eftersom jag fick en hiss i huvudet.

Det blev en jättemysig dag, och en perfekt avslutning på lovet. Usch ja, nu är lovet slut på riktigt. Jag vill inte till skolan. Men mitt nya nyårslöfte (dyker upp nya lite då och då) blir att försöka ha så kul jag bara kan, njuta och inte deppa ihop helt av allt pluggande.Anyway, tack för idag tjejer. Har underbart kul med er.

And some pics ;)




Kommentarer
Postat av: Vicky

nicely

2007-01-08 @ 19:40:26
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: Anonym

haha alle har stor gump:P hihi

2007-01-08 @ 20:11:26
Postat av: alle

VEM SA ATT JAG HAR STOR GUMP :O? hahha jag är sjukt stolt över mitt bigass :D TACK FÖR EN MEGABRA DAG SOFIA OCH ELIN

2007-01-08 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0