Converse-återfall

Idag har alla mina kära polare varit i stan och shoppat. Och jag är avundsjuk för jag är jätteshoppingsugen! Men jag har varit i stallet och tagit hand om sjuklingen istället. Banane har fortfarande inte blivit frisk... Inte varit där på länge nu i alla fall så det var mysigt. Men back to shopping. Högst på handlingslistan just nu står Converse. Jag har fått återfall. Så sjukt snyggt! Både på killar och tjejer. I rätt färg och till rätt kläder det vill säga. Jag har ännu bara ett par, men så fort jag får lite mer pengar ska det inhandlas ett par nya. Låga och beiga. Problemet är att jag tror att det inte finns beiga i Malmö... Men nästa helg bär det av till huvudstaden. Då jäklar!

converse


image130

Kommentarer
Postat av: vicky

Vet du vad belli? Jag har inte bara shoppat...jag har köpt låga vita converse också :D

2007-03-03 @ 10:50:43
URL: http://mavi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0