Hästproblem!

Idag har jag och Fury varit ute och skrittat på gatorna och kollat på alla adventsljusstakar och ljusslingor som har kommit upp i fönster och trädgårdar. Riktigt mysigt och äntligen, för första gången på länge, gick det bra att rida. Jag och hästen kommer inte alls överens, men idag kom jag på knepet. Rygga! Det funkade i alla fall idag, så vi får se hur det går imorgon. Hoppas, hoppas att det kommer gå bra framöver också för jag börjar tröttna på att få sitta av och gå tillbaka till stallet.


Är det någon som har ett tips på hur jag ska hantera en situation där hästen helt enkelt bestämmer sig för att frysa fast alla ben i marken och inte alls gå dit jag vill, så får ni gärna tipsa mig.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0