I´m happy in your arms

Alone again. Och jag känner mig precis så ensam som jag är. Vem ska jag nu krama och pussa i nacken?

Jag är ledsen att mina humörsvängningar ibland går ut över dig, älskling.
Jag är ledsen att jag ibland har svårt att berätta och släppa ut mina känslor.
Men vet du vad? Det som känns så bra att veta är att trots alla mina dåliga sidor finns du alltid här för mig. Du bryr dig och är alltid redo att peppa, trösta... och krama.
Jag har ibland svårt att förstå hur lycklig jag är som har dig. 
Min andra hälft :)

Kommentarer
Postat av: faduma

Hoppas det går bra :)

2008-03-22 @ 19:07:13
URL: http://faduma.blogg.se
Postat av: pilli!

ja jag vet elin, det e okej. jag älskar dig ändå. min älskade andra halva:P oh, vi kan kramas igen på tisdag. i promise!!

2008-03-23 @ 17:29:44
Postat av: pilli!

haha nä förlåt. ja du vet redan att det e jag:P jag vet iaf hur det känns då humöret svänger o leder till kanske missförstånd o liknande. men det händer. som tur är blir det lättare om man pratar med varandra. hoppas allt e okej! puss på dej tjejen

2008-03-23 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0