Ny vecka

En ny vecka har börjat, och tyvärr blir det en vecka med mycket jobb. Men vet ni vad? Jag har tagit tag i mitt liv och bokat mig på ett BodyPump-pass på onsdag. Mycket, mycket stolt. Det är verkligen på tiden att slutar äta godis i tid och otid och lockar fram mina muskler som har gått i ide nu ett tag. Ser verkligen fram emot att få svettas lite :)

På tal om jobbet, så ska jag bara jobba i drygt en månad till. Jag har verkligen längtat, men jag börjar undra hur jag ska reagera sen. Jag kommer garanterat sakna det lite. Konstigt ändå hur man vänjer sig. Enda sedan studenten har jag ju faktiskt haft ett jobb att gå till. Det har blivit lite som det var med skolan. Jag behöver liksom inte tänka. Jag kan vakna, klä på mig och köra den vanliga vägen och sedan vara färdig att köra hem runt fyra. En rutin liksom. Jag gillar rutiner. Så får vi väl se vad som händer. Förhoppningsvis kan jag skapa mig nya rutiner på sociologen i Lund :)


Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha klart du kommer få nya rutiner i Lund:) Många av dem kommer även att inkludera mig vilket kommer göra dem väldigt trevliga:)

2008-11-03 @ 20:20:01
URL: http://mckillar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0