Lite oro

Jag har kommit på att jag inte är så bra på förändringar. Jag tycker det är spännande och jätteroligt precis i början, men sen när jag landar lite och inser att det aldrig kommer att bli som förut, blir jag jättedeppig. Jag oroar mig så mycket över hur allt ska bli och hur jag ska klara mig.
Just nu är det plugget som känns lite läskigt. Det är så svårt innan man vet hur allt fungerar. Men som Oskar sa igår, så klarar ju alla andra det, så varför skulle inte jag...
Men jag vet samtidigt att jag alltid reagerar såhär i nya situationer. Så om några veckor eller två har jag nog lugnat ner mig. Nu behövde jag bara skriva av mig lite.

Nu ska jag lägga mig o läsa lite i boken, som vi fick igår, och sen vid ett ska jag ge mig av mot den första föreläsningen i rättssociologi.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla Gumman!



Det kommer att bli jättebra och du kommer ha kul och lära dig massor! bara naturligtatt man är lite nervös, det visar att man bryr sig.

Men oroa dig inte för mycketutan njut av livet, din frihet och din och oskars egna lägnehet!

1 miljon kramar och pussar från mamma

2009-01-20 @ 13:20:58
Postat av: Mamma

Hej igen,



vi vill se fler bilder på din blogg! Gärna lite från er fina lägenhet!!!!



puss o kram

2009-01-20 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0