Minnen från 2008

Detta är händelser jag alltid kommer att minnas från år 2008:

  1. Alla resor - Österrike, Frankrike, Grekland.
  2. Studenten - Det var en helt galen dag. Hade gärna levt om den många gånger.
  3. Jordbävningen - Det var en kul upplevelse. Det är inte varje dag hela huset skakar...
  4. Jobb-tiden - Det blev några väldigt annorlunda månader, som gav mig helt nya erfarenheter.
Det är rätt sjukt vad mycket man hinner med på ett år egentligen. Jag har svårt att tänka mig att vår Österrike-resa bara var ett år sedan. Och jag har hunnit med en student, en hel sommar fylld av jobb, sol och bad. Många mysiga stunder med Oskar, familj och vänner.
När det är ett nytt år blir jag alltid lika nyfiken. Vad kommer jag att sitta här och skriva när det nyss har blivit år 2010. Vad var det som hände år 2009? Och jag undrar... undrar vad som kommer att hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0