Längesen sist...

Ja jag vet... Fy på mig. Men jag får sånna där svackor ibland. Sjukt omotiverad, seg och allmänt slö. Och då kan jag inte komma något kul att skriva om. Men jag vet ju att jag har några trogna läsare som kikar in här då och då så jag ska försöka bättra mig :) Promise!

En sak har jag dock tänkt på. Det hade varit mycket roligare att blogga om jag vet vad mina (få :p) läsare vill läsa om. Så därför frågar jag, vad vill ni att jag ska skriva om?

Det här har hänt sedan sist:



Våren har kommit till Lund. Och nästan sommaren också...



Jag och Oskar har firat två år tillsammans. Love you!



Vi har hälsat på kossorna på Österlen (och pappa & co såklart).



Vi har passat den lilla skrutthunden i en hel vecka. Myspys!



Jag har återigen försökt mig på att måla. Nöjd, bortsett från hästen.


Sen har det såklart hänt en massa annat också. Dock saknas bildbevis :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, jag vill läsa om det du brukar skriva, vardagslivet, och se mycket bilder, det är kul!

Berätta ngt om dina skolarbeten också!

puss mamma

2009-05-26 @ 10:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0