Har varit en trevlig helg!

Vi har haft en super helg här i Lund! I fredags hade jag en vän från Malmö på middagsbesök! Trevligt. Försökte mig på att laga en av mina favoriträtter, africana, och det blev faktiskt bra! Mums :) Lördagen bestod av en massa fix i lägenheten och på kvällen gick Oskar och jag på bio och såg Bröllopsfotografen.
Igår fick vi Göteborgs-besök i form av Oskars kompis Daniel och flickvännen Cissi. Himla trevligt det också. Så nu är en ny vecka igång och det känns segt. Det betyder nämligen att det bara är en vecka kvar tills jag sitter och skriver tenta... Usch! Detta i sin tur betyder att min dag kommer att bestå av plugg. I eftermiddag ska jag kanske ta mig ner till ridskolan och se om de där LARS-lektionerna kan vara något för mig också.

Men först blir det en dusch, och sen som sagt, plugg.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0