23 december

Den 23 december, dagen innan julafton och mammas födelsedag. Dagen började med paketinslagning, eftersom mamma inte var hemma och jag inte hade hunnit slå in hennes present än.. Sen kom mamma hem och då tog vi en lång promenad.  Mycket härligt! Men det är verkligen inte julväder, helskumt.. Fast jag har faktiskt kommit fram till att jag nog är ganska glad att det inte är snö och iskallt. Allt blir så mycket jobbigare då, desstom vet jag inte vad jag skulle haft för skor på mig och min jacka hade varit alldeles för kall... Efter promenaden fick mamma i alla fall sin present. En liten tros-box från Gina tricot. Jättesöt faktiskt och hon blev glad, så det var kul. Nu har jag precis ätit tårta och massa julgodis, som hör födelsedagar och dagen innan julafton till. Hehe, min vara-nyttig-dag sprack. Aja, är det jul så är det.

Lite småtrött och ont i halsen har jag också idag. Alltid lyckas jag bli sjuk på julafton... Fast tröttheten beror nog lite på att jag fick extremt underligt samtal inatt vilket fick mig att ligga och skratta i typ en halvtimme efteråt. Blev inte så mycket sömn efter det, haha! Well, well, nu ska jag gå ner och vara lite social.
GOD JUL ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: pillls

GOD JUL stumpan! hoppas att du får en riktigt fin julafton=) puss o kram//your pills

2006-12-23 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0