Året -06

Bilder och minnen från det gångna året!




  1. Erika, Emma och jag simmar i klarblått vatten i Grekland
  2. Robbie Williams på Ullevi - Det var häftigt!
  3. Med girlsen på Bokö
  4. Jag dyker på Sturkö
  5. Jag och Vicky i skolan
  6. Pernilla, Vicky, jag och Alle på Pillas fest
  7. Jaaaag
  8. Jag på Banane
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0