Både bra och dålig måndag

Jag trodde aldrig att min måndag skulle ta slut. Riktigt fasade för den! Inte nog med att det var måndag liksom, hemskaste dagen i veckan, utan vi hade dessutom historieprov och naturredovisning. Redovsiningen gick bra och provet sådär. Dumma kungar och allianser hit och dit! Men efter skolan blev dagen bara bättre. Kom hem och tittade i brevlådan. Där låg ett brev från Malin. Sen på kvällen ringde hon för att säga grattis.  Ända från Florida! Visserligen fyra dagar för tidigt, men ändå. Blev så glad att jag började gråta.. Har inte hört hennes röst på flera månader. Gud vad jag saknar henne! I alla fall, från att min dag var hemsk, blev den plötsligt perfekt!


119846-71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0