Dagens planer

Hehe, sov till tjugo i tolv idag. Så länge har jag inte sovit sen jag vet inte när. Fram tills nu har jag suttit och skrivit ett naturarbete som ska redovisas på måndag. Färdig med det nu. Eller, ska bara lära mig allt också. Nu är det dags för historiepluggande. Usch usch, hela klassen har panik och typ ingen har börjat plugga. Kan tänka mig att de flesta kommer sitta och trycka in allt idag och imorgon. Kul helg liksom.. Jaja, kvällen livas i alla fall upp lite. Skulle gått ut, men det blev inget. Istället ska vi ha reskväll och bestämma resa inför sommaren. Sen hade jag tänkt hinna med en promenad idag också. Faktiskt fint väder!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Alltid skönt att sova ut :)

2006-12-09 @ 15:07:04
URL: http://fashionita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0