Julafton x2

Det krävdes en natts sömn för att jag skulle bli glad igen. Vaknade med ett leende på läpparna, vilket var himla trevligt! Sen bar det av mot Halmstad och farmor och farfar för att fira julafton nummer två med kusinerna oh resten av pappas del av släkten. Åt den omtalade grönkålssoppan och lutfisken. Folk brukar inte riktigt förstå hur jag kan tycka det är gott. Men gott är det :)

Vi hade julklappslek senare också. Blev krig om tomtar, trisslotter och gosedjurshund. Jag blev utan paket helt och hållet, trots att jag hade fyra stycken ett tag... Meen jag överlevde. Fick ju en massa fina julklappar senare ändå så. Massvis med kläder, böcker, skor och pengar. Niceigt värre! Har varit en mycket bra jul ändå. Helnöjd!

God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: pilla

MOHAHAAHAHA=P

2006-12-27 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0