Julafton

Julafton idag. En dag då man ska vara glad. Dagen började bra och jag var glad. God frukost, lång härlig promenad och sen bar det iväg till mormor där vi blev mätta på julmat. Men efter julklappsöppningen, blev allt konstigt. Det har hänt så mycket den senaste tiden, och alla tankar bara flyger runt. Därför är jag inte så glad längre. Vill helst bara springa och lägga mig undet täcket och vakna upp utan ett enda, ynka problem. Att jag känner så här på självaste julafton gör mig ännu mer deppig.. Egentligen är jag ju glad, det har varit en helt underbar jul. Nära och kära, god mat, fina presenter. Men någonting tar emot. Allt är inte som vanligt längre märkte jag idag. Första julen utan pappa, en ny liten kusin i släkten och så jag, med mina tankar. Aja, det har i alla fall varit en bra jul, det är bara jag som inte riktigt hänger med mina tankar för tillfället som gör att det blir som det blir..
Nu ska jag iväg och packa min väska, för imorgon ska vi åka upp till Halmstad och fira jul med pappa, farmor och farfar och resten av släkten =)
God jul på er allihopa och hoppas att ni har haft en jättebra julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0