jullov på riktigt!

Nu är det äntligen jullov. På riktigt! Två härliga veckor framför mig, och jag har inget alls planerat. Ska bli så underbart skönt!
Firade första dagen på lovet med lunch i stan med alla tjejerna i klassen plus Malin och Julia som överaskade med oss med att komma hem från Bryssel en dag tidigare. Så himla kul att träffa dom igen! Efter lunchen köpte jag julklappar, så nu är jag äntligen färdig med det också. Sen åkte vi hem och jag tog det lite lugnt en stund innan jag tog en promenad och kollade på film med Sofia och Alle. Vi såg Skönheten och Odjuret. Den blir bara bättre och bättre, haha. Det är ju inte förrän nu man har börjat fatta skämten och vad det egentligen är dom sjunger i sångerna. Bästa repliken: "Måste jag sova i skåpet?"  =)
Mycket bra början på lovet! Och, bättre ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Karin

jätteroligt att höra att du tycker det, glädjer mig:) hoppas dina två jullovsveckor blir kanonfina:)

2006-12-22 @ 12:06:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: aalle

jaa det var skitmysigt igår både i stan och på kvällen :) skönheten och odjuret är såååååå bra :D

2006-12-22 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0