Jullov! typ...

Jaaa nu är det typ jullov. Sista riktiga skoldagen idag, och den va inte ens så riktig... Film, och spel och julmingel. Men det var skönt med en lugn dag med tanke på att jag var ganska trött från igår. Sundsgymnasiet hade julmiddag på Hipp i Malmö och sen nattklubb efteråt. Lyckades inte få tag i någon biljett till själva middagen. Dessutom alldeles för dyrt för min budget. För tillfället går alla mina pengar till julklappar. Fortfarande inte färdig med allt. Anyway, stack till dit sen till eftersläppet i alla fall. Förfestade och fixade sminket här hemma tilsammans med Sofia och Alle innan.  Blev en riktigt kul kväll med många roliga händelser. Usch ja, så som sagt, idag har det varit ritkigt trött! Meeen jag har ju ett helt jullov framför mig att sova ut på! YES!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jäklar vilken kväll :D riiiktigt rolig :)LOVE YOU ELIN!

2006-12-20 @ 19:30:12
Postat av: pills

MOHAHAHA=)

2006-12-21 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0