Lussevaka

Eftersom bloggen inte fungerade som den skulle igår, får jag uppdatera lussevakan idag istället. Det blev en myskväll med lussebullar och Love Actually. Jag är väldigt glad att jag inte följde med till Trelleborg för att gå ut. Många som inte ens hade kommit in på klubben. Då hade vi  minst lika roligt hemma hos Sofia. Om inte roligare, hehe. Träffades efter bandyträningen och satt i köket och kollade i skokataloger, åt lussebullar och pepparkakor och drack glögg. Hela "ganget" var där. Jag, Alle, Sofia, Ellinor, Jonas, Anton, Sebbe och Olof. Efter ett tag förflyttade vi oss till gäststugan där vi trängde vi ihop oss åtta stycken i en tvåmannabäddsoffa och kollade på Love Actually. Jag och Alle stannade kvar och sov över. Låg och snackade fram till halv fyra, vilket innebar tre timmars sömn. Va lite småtrötta sen på onsdagen. Men idag har faktiskt varit värre. Somnade på bussen hem, slängde mig direkt i soffan när jag kom hem och somnade igen. Hihi, lite trött som sagt.




Imorgon är det dags! Jag fyller åååååååååååååååår! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0